Monday, October 3, 2016

Another triangle scarf --- En till trangelsjal


Hi again,

Today its time for another triangle scarf that I made for Mona, here its the yarn Signe that I have used again.

****

Hej igen

Idag får ni se en lite annorlunda triangelsjal som jag virkat till vännen Mona.
Det är återigen garnet Signe jag har använt.
I had soooo much fun doing this one.
I actually made it just after the stitches on my thumb had been removed, and I was still in a HUGE LOT of pain, so I feel really proud of the result.

Now I am really interrested of what You think of it. =)

*****

Jag hade såååå kul när jag gjorde denna, det var många luftmaskor kan jag säga ;-)
Jag gjorde den faktist precis efter att de tagit bort stygnen på tummen så jag hade fortfarande ENORMT ont, så just därför är jag extra stolt över resultatet.

Nu är jag bara nyfiken på vad NI tycker =)



No comments: